Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda, bindningar samt skor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="insats" data-source="post: 281901" data-attributes="member: 72764"><p>Jag kanske ska tillägga att det är oerhört svårt för mig att hitta de snowboards som du rekommenderar. Jag har kollat runt på webshops men knappt några affärer har brädor över 162cm i längd. Jag ska kolla stadium och lite sånt här (malmö) också ifs.</p><p></p><p>Jag sökte forumet efter länkar till webshops som säljer snowboards, men hittade inte många.</p><p></p><p>Hittills har jag kollat junkyard, caliroots, hang loose, boardstore.se, top12 och kanske nån mer som jag inte kommer ihåg.</p><p></p><p>Ingen av ovanstående har mer än 4-5 brädor (alla affärer sammanlagt) som är över 162cm.</p><p>Det längsta jag sett är 165 och det var den jag länkade till.</p><p></p><p>Jag åker om två veckor så det begränsar förstås mina beställningsmöjligheter. </p><p></p><p>Är det någon som vet onlinebutiker/butiker i malmö som säljer långa brädor?</p><p></p><p>Att hitta en bräda över 164-165 går väl, men att få ihop det med rätt modell och märke verkar omöjligt. Eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="insats, post: 281901, member: 72764"] Jag kanske ska tillägga att det är oerhört svårt för mig att hitta de snowboards som du rekommenderar. Jag har kollat runt på webshops men knappt några affärer har brädor över 162cm i längd. Jag ska kolla stadium och lite sånt här (malmö) också ifs. Jag sökte forumet efter länkar till webshops som säljer snowboards, men hittade inte många. Hittills har jag kollat junkyard, caliroots, hang loose, boardstore.se, top12 och kanske nån mer som jag inte kommer ihåg. Ingen av ovanstående har mer än 4-5 brädor (alla affärer sammanlagt) som är över 162cm. Det längsta jag sett är 165 och det var den jag länkade till. Jag åker om två veckor så det begränsar förstås mina beställningsmöjligheter. Är det någon som vet onlinebutiker/butiker i malmö som säljer långa brädor? Att hitta en bräda över 164-165 går väl, men att få ihop det med rätt modell och märke verkar omöjligt. Eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda, bindningar samt skor
Tillbaka
Topp