Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda efter 15 år och vill inte sitta på rumpan, saknar step-in bindningar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flowjoe" data-source="post: 1055760" data-attributes="member: 136416"><p>Har aldrig sätt någon spänna fast sig snabbare än jag kommer i mina flow.</p><p></p><p>Dagens boots upplever jag som mycket bättre, styvare, lättare att ta på sig och bättre kvalité. </p><p></p><p>Gamla tiders stepin hade ganska bra respons vad jag hört, eftersom kontakten var mer direkt till brädan. Dagens Flow är kanon, om man gillar respons, styvare känsla och att sitta fast. Och enkelt i/ur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flowjoe, post: 1055760, member: 136416"] Har aldrig sätt någon spänna fast sig snabbare än jag kommer i mina flow. Dagens boots upplever jag som mycket bättre, styvare, lättare att ta på sig och bättre kvalité. Gamla tiders stepin hade ganska bra respons vad jag hört, eftersom kontakten var mer direkt till brädan. Dagens Flow är kanon, om man gillar respons, styvare känsla och att sitta fast. Och enkelt i/ur. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda efter 15 år och vill inte sitta på rumpan, saknar step-in bindningar!
Tillbaka
Topp