Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda, funderingar...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SkorpanGC" data-source="post: 826577" data-attributes="member: 118266"><p>Tja!</p><p></p><p>Jag är en tjej som är nybörjare när det gäller snowboard men har åkt i tre perioder. Köpte nyss en bräda som jag hört ska vara bra för nybörjare, Salomon Driver 155.. börjar dock fundera på om den här är för lång för mig, men det kanske bara är en sak jag själv måste känna när jag väl är i backen.</p><p></p><p>Min åkstil är freeride, alltså mycket i pisten men jag vill också röra mig mot off-pist senare. Jag är 18 år, jag gissar på att jag växer fortfarande och de brädor jag hittils provat har varit mellan 145-155 långa.</p><p>Lite råd och kommentarer på detta kanske, jag kanske bara är orolig i onödan?</p><p></p><p>Min vikt ligger runt 55 kg och jag är ca 166 cm lång.</p><p></p><p>Tack <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SkorpanGC, post: 826577, member: 118266"] Tja! Jag är en tjej som är nybörjare när det gäller snowboard men har åkt i tre perioder. Köpte nyss en bräda som jag hört ska vara bra för nybörjare, Salomon Driver 155.. börjar dock fundera på om den här är för lång för mig, men det kanske bara är en sak jag själv måste känna när jag väl är i backen. Min åkstil är freeride, alltså mycket i pisten men jag vill också röra mig mot off-pist senare. Jag är 18 år, jag gissar på att jag växer fortfarande och de brädor jag hittils provat har varit mellan 145-155 långa. Lite råd och kommentarer på detta kanske, jag kanske bara är orolig i onödan? Min vikt ligger runt 55 kg och jag är ca 166 cm lång. Tack :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda, funderingar...
Tillbaka
Topp