Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
ny bräda hjälp? !inge offtopic!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 384901" data-attributes="member: 44213"><p>.. </p><p></p><p></p><p>kör du bara åt ett håll (INTE switch) så kör du 0 bak och ca: 18 fram</p><p></p><p>du kan tom köra lite skön pist-inställning +9 - +21</p><p></p><p></p><p>Om du kör lite switch så kör du -6 bak och +18 fram...</p><p></p><p>kör du 50/50 så känne det bra med typ lika. -12 - 12 typ...</p><p></p><p></p><p>sen känner du dig fram hur det känns <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p></p><p></p><p>har du en sprillans ny bräda så behöver du inte göra nått med den.. men för att få lite bättre glid så kan du valla lite med en bra allroundvalla..</p><p></p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 384901, member: 44213"] .. kör du bara åt ett håll (INTE switch) så kör du 0 bak och ca: 18 fram du kan tom köra lite skön pist-inställning +9 - +21 Om du kör lite switch så kör du -6 bak och +18 fram... kör du 50/50 så känne det bra med typ lika. -12 - 12 typ... sen känner du dig fram hur det känns :) har du en sprillans ny bräda så behöver du inte göra nått med den.. men för att få lite bättre glid så kan du valla lite med en bra allroundvalla.. /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
ny bräda hjälp? !inge offtopic!
Tillbaka
Topp