Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
ny bräda igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eddievarnamnet" data-source="post: 590866" data-attributes="member: 91824"><p>tjenare , jag har bestämt mej för att köpa ny bräda i år, men jag vet inte alls vilken som skulle passa mej, det kommer att bli jättestor del park...</p><p>jag är</p><p> ca 175cm lång</p><p>ca 62kg</p><p>42 strl </p><p> budget max 4000kr</p><p>har åkt ca 5-6 år och har åkt park ca ett år.</p><p>det blir runt 2 månader åkning per år</p><p></p><p>jag har kollat på t1 Nitro pro one off keller ,men jag har inte sett någon som har skrivit något om den? den kanske är skit? eller passar inte mig? </p><p>så vilken skulle ni annars rekommendera?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eddievarnamnet, post: 590866, member: 91824"] tjenare , jag har bestämt mej för att köpa ny bräda i år, men jag vet inte alls vilken som skulle passa mej, det kommer att bli jättestor del park... jag är ca 175cm lång ca 62kg 42 strl budget max 4000kr har åkt ca 5-6 år och har åkt park ca ett år. det blir runt 2 månader åkning per år jag har kollat på t1 Nitro pro one off keller ,men jag har inte sett någon som har skrivit något om den? den kanske är skit? eller passar inte mig? så vilken skulle ni annars rekommendera? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
ny bräda igen
Tillbaka
Topp