Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda (Se7en)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hybban" data-source="post: 239790" data-attributes="member: 69731"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag har åkt snowboard i typ 4 år nu och kör just nu på en Burton Crüzer 161.</p><p>Jag är 187cm och väger typ 78kg. Gillar att köra freestyle, alltså hoppa i parken, lite rails osv.</p><p>Men tycker också om att elda på ner för pisterna och dra nått långt hopp över slopsen. Är rätt mycket för att leka, butters osv..</p><p></p><p>Jag har typ storlek 46, så rätt stora fötter, är brädan bred nog för mig, har ett par Burton Freestyle Large bindningar.</p><p></p><p>Jag funderar på Se7en brädan i ändra 158 eller 162. Har hört mycket bra om brädan men sett en del om att folk verkar knäcka Burton's senare modeller, men jag vet inte riktigt. Alla tips och åsikter uppskattas!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hybban, post: 239790, member: 69731"] Tjena! Jag har åkt snowboard i typ 4 år nu och kör just nu på en Burton Crüzer 161. Jag är 187cm och väger typ 78kg. Gillar att köra freestyle, alltså hoppa i parken, lite rails osv. Men tycker också om att elda på ner för pisterna och dra nått långt hopp över slopsen. Är rätt mycket för att leka, butters osv.. Jag har typ storlek 46, så rätt stora fötter, är brädan bred nog för mig, har ett par Burton Freestyle Large bindningar. Jag funderar på Se7en brädan i ändra 158 eller 162. Har hört mycket bra om brädan men sett en del om att folk verkar knäcka Burton's senare modeller, men jag vet inte riktigt. Alla tips och åsikter uppskattas! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda (Se7en)
Tillbaka
Topp