Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda till dottern
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="yo-han" data-source="post: 1221797" data-attributes="member: 66381"><p>Jag har en 15-årig dotter som nu kör en Jones Dream catcher 145. Hon har testat sig genom ganska många brädor på olika testtillfällen, och fastnade för Jones för 2 år sen. Den funkar bra i både lössnö, slush och pist. Innan körde hon en Lib, motsvarande Skate bananen fast jr. Just lössnö hade hon svårt med när hon tidigare körde en flat Rome-bräda, den flöt inte alls och hon klarade inte av att åka med bakvikt. </p><p></p><p>Min dotter tyckte det var bra att testa olika brädor. Oavsett hur pryltokig en själv är, kanske inte alltid en Jones-bräda till en växande 13åring känns som en vettig investering. Men eftersom hon testade och var väldigt bestämd i att just dream catchern passade bäst så blev det så.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="yo-han, post: 1221797, member: 66381"] Jag har en 15-årig dotter som nu kör en Jones Dream catcher 145. Hon har testat sig genom ganska många brädor på olika testtillfällen, och fastnade för Jones för 2 år sen. Den funkar bra i både lössnö, slush och pist. Innan körde hon en Lib, motsvarande Skate bananen fast jr. Just lössnö hade hon svårt med när hon tidigare körde en flat Rome-bräda, den flöt inte alls och hon klarade inte av att åka med bakvikt. Min dotter tyckte det var bra att testa olika brädor. Oavsett hur pryltokig en själv är, kanske inte alltid en Jones-bräda till en växande 13åring känns som en vettig investering. Men eftersom hon testade och var väldigt bestämd i att just dream catchern passade bäst så blev det så. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda till dottern
Tillbaka
Topp