Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda till i vinter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 89759" data-attributes="member: 44213"><p>"Jag är ca 178 cm lång och väger ca 70kg"</p><p></p><p>detta innebär att en bräda för dig till utanför-pisten-åkning borde vara runt 158-172 typ cirka..</p><p></p><p>titta i affärerna efter reaprodukter från förra året..</p><p></p><p>tyvärr är ju din budget inte så oerhört super laser stor.. men det funkar nog iaf..</p><p></p><p>Köp INTE en kort bräda... minst 158 skalld en vara.. du kommer att ångra dig om du köper en 153.a det ÄR stor skillnad..</p><p></p><p></p><p>köp helst en 160-165 det borde vara perfekt för dig tror jag.</p><p></p><p></p><p>sen är dojjerna det viktigaste för där i sitter dina små stackars fötter hela långa dagen..</p><p></p><p>..............</p><p></p><p>sims gör bra brädor.. och Om du endast åker 1-2 v / år så spelar det ingen roll vilket märke du tar å kör på.. (kansk einte Warp, stuf eller crazy creak eller dyl) men alla andra normalt bra märken kommer att funka för dig.</p><p></p><p>/Kalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 89759, member: 44213"] "Jag är ca 178 cm lång och väger ca 70kg" detta innebär att en bräda för dig till utanför-pisten-åkning borde vara runt 158-172 typ cirka.. titta i affärerna efter reaprodukter från förra året.. tyvärr är ju din budget inte så oerhört super laser stor.. men det funkar nog iaf.. Köp INTE en kort bräda... minst 158 skalld en vara.. du kommer att ångra dig om du köper en 153.a det ÄR stor skillnad.. köp helst en 160-165 det borde vara perfekt för dig tror jag. sen är dojjerna det viktigaste för där i sitter dina små stackars fötter hela långa dagen.. .............. sims gör bra brädor.. och Om du endast åker 1-2 v / år så spelar det ingen roll vilket märke du tar å kör på.. (kansk einte Warp, stuf eller crazy creak eller dyl) men alla andra normalt bra märken kommer att funka för dig. /Kalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda till i vinter
Tillbaka
Topp