Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda till vintern, hur är Skate Banana?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Viktoor" data-source="post: 785476" data-attributes="member: 28556"><p>Ja det finns nog redan en del skrivet om Bananer på forumet, annars finns det över hela internet.</p><p></p><p>Jag kan i alla fall inte annat än att tala varmt om Lib/Gnu och deras bananer. Har provat Libs Skate Banana, Gnus Street Series och Park Pickle. Fantastiska brädor allihop. Väldigt lekfulla och lättåkta men verkligen inte tråkiga för det, man bara vill köra mer och leka loss. Perfekt att lära sig åka park på. Det tar någon dag att vänja sig tyckte jag men sen är det bara bra. För mig finns det ingen anledning att köra vanlig camber igen, jag åker över hela berget om det är väder för det, annars blir det park. Vänta lite och kolla vad Mervin släpper nu till vintern, tror det kommer bli bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Viktoor, post: 785476, member: 28556"] Ja det finns nog redan en del skrivet om Bananer på forumet, annars finns det över hela internet. Jag kan i alla fall inte annat än att tala varmt om Lib/Gnu och deras bananer. Har provat Libs Skate Banana, Gnus Street Series och Park Pickle. Fantastiska brädor allihop. Väldigt lekfulla och lättåkta men verkligen inte tråkiga för det, man bara vill köra mer och leka loss. Perfekt att lära sig åka park på. Det tar någon dag att vänja sig tyckte jag men sen är det bara bra. För mig finns det ingen anledning att köra vanlig camber igen, jag åker över hela berget om det är väder för det, annars blir det park. Vänta lite och kolla vad Mervin släpper nu till vintern, tror det kommer bli bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda till vintern, hur är Skate Banana?
Tillbaka
Topp