Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda till vintern, hur är Skate Banana?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Coldis" data-source="post: 785482" data-attributes="member: 54181"><p>Vad är dealen med denna stora hype kring skate banana? Den var så pass populär tidigare för att dom var först med att göra en lekbräda med rocker så att det helt enkelt inte fanns något annat alternativ, punkt. </p><p></p><p>Idag finns hur många freestyle brädor med rocker som helst, lås inte in dig på skate banana bara för den tidigare hypens skull. För mig är skate banana en medioker rockerbräda med riktigt dålig bas och två akilleshälar för sprickor då stålkanten inte går runt hela brädan. </p><p></p><p>Mervin gör skitbra brädor, så tolka inte detta som ett stort hat-inlägg. Jag tycker bara att man ser skate banana trådar och inlägg heeela tiden, det finns andra brädor peoplesssss. </p><p></p><p>Välj in dig på ett märke du gillar och utgå därifrån. Jag skulle våga säga att varje märke idag har en freestyle rocker bräda som skulle passa dig, det är bara att välja vilket märke du känner att du är into.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Coldis, post: 785482, member: 54181"] Vad är dealen med denna stora hype kring skate banana? Den var så pass populär tidigare för att dom var först med att göra en lekbräda med rocker så att det helt enkelt inte fanns något annat alternativ, punkt. Idag finns hur många freestyle brädor med rocker som helst, lås inte in dig på skate banana bara för den tidigare hypens skull. För mig är skate banana en medioker rockerbräda med riktigt dålig bas och två akilleshälar för sprickor då stålkanten inte går runt hela brädan. Mervin gör skitbra brädor, så tolka inte detta som ett stort hat-inlägg. Jag tycker bara att man ser skate banana trådar och inlägg heeela tiden, det finns andra brädor peoplesssss. Välj in dig på ett märke du gillar och utgå därifrån. Jag skulle våga säga att varje märke idag har en freestyle rocker bräda som skulle passa dig, det är bara att välja vilket märke du känner att du är into. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda till vintern, hur är Skate Banana?
Tillbaka
Topp