Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda till vintern
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1044625" data-attributes="member: 64225"><p>Say what? Du har en Shawn Farmer promodel? Så den är alltså äldre än de flesta ungarna på forumet? Fan vad hårt.</p><p></p><p>Inte åkt på Jones Twin även om jag tror det kan vara ett bra val baserat på vad du skriver. Men jag har åkt lite grann på ett liknande alternativ; Smokin snowboards Superpark. Årets upplaga kommer med flera olika camberalternativ där jag misstänker, men det är en gissnning, TTX är vad du borde välja. Tror den kommer vara tillräckligt styv och stabil får att carva runt med men samtidigt tänkt som en parkbräda. I övrigt är den ju ytterst lik Jonesbrädan bara det att de har bytt plats på sektionen med camber och rocker.</p><p></p><p>När det gäller val av brädtyp tror jag du är rätt ute. Sedan är det bara att hitta en som passar när det gäller flex och camberprofil.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1044625, member: 64225"] Say what? Du har en Shawn Farmer promodel? Så den är alltså äldre än de flesta ungarna på forumet? Fan vad hårt. Inte åkt på Jones Twin även om jag tror det kan vara ett bra val baserat på vad du skriver. Men jag har åkt lite grann på ett liknande alternativ; Smokin snowboards Superpark. Årets upplaga kommer med flera olika camberalternativ där jag misstänker, men det är en gissnning, TTX är vad du borde välja. Tror den kommer vara tillräckligt styv och stabil får att carva runt med men samtidigt tänkt som en parkbräda. I övrigt är den ju ytterst lik Jonesbrädan bara det att de har bytt plats på sektionen med camber och rocker. När det gäller val av brädtyp tror jag du är rätt ute. Sedan är det bara att hitta en som passar när det gäller flex och camberprofil. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda till vintern
Tillbaka
Topp