Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda - vilken bör passa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gp_magnus" data-source="post: 937325" data-attributes="member: 131640"><p>Hej</p><p></p><p>Vill passa på att börja be om ursäkt för att vara en i raden av de som (bara?) frågar efter köptips. Men eftersom att ni verkar vara så hjälpsamma, och eftersom jag inte lyckats komma underfund om vad jag behöver än, så sväljer jag härmed stoltheten.</p><p></p><p>Specifikationer:</p><p></p><p><strong>Längd: 186cm</strong></p><p><strong>Vikt: 75-78kg</strong></p><p><strong>Skostorlek: 43-44</strong></p><p></p><p>Har åkt i säkert 12-13 år ca. 1-2 helger per år med visst uppehåll någon enstaka vinter. Känner mig dock säker i backen och håller mig endast till svart i pisten (inrikes liksom utrikes). Gillar att trycka på. Däremot rör jag mig sällan utanför pisten, men jag har tänkt att utforska puder lite mer under en utlandsresa om några veckor.</p><p></p><p>Är beredd att lägga en hyfsad slant (ca. 5k) på en gedigen bräda + bindning som håller i många säsonger framöver. Har kollat in Burton Custom X, men är lite osäker över längd och sådant även om det skrivits mycket tidigare. Ni har säkert betydligt bättre koll än mig.</p><p></p><p>Förslag mottages varmt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gp_magnus, post: 937325, member: 131640"] Hej Vill passa på att börja be om ursäkt för att vara en i raden av de som (bara?) frågar efter köptips. Men eftersom att ni verkar vara så hjälpsamma, och eftersom jag inte lyckats komma underfund om vad jag behöver än, så sväljer jag härmed stoltheten. Specifikationer: [b]Längd: 186cm[/b] [b]Vikt: 75-78kg[/b] [b]Skostorlek: 43-44[/b] Har åkt i säkert 12-13 år ca. 1-2 helger per år med visst uppehåll någon enstaka vinter. Känner mig dock säker i backen och håller mig endast till svart i pisten (inrikes liksom utrikes). Gillar att trycka på. Däremot rör jag mig sällan utanför pisten, men jag har tänkt att utforska puder lite mer under en utlandsresa om några veckor. Är beredd att lägga en hyfsad slant (ca. 5k) på en gedigen bräda + bindning som håller i många säsonger framöver. Har kollat in Burton Custom X, men är lite osäker över längd och sådant även om det skrivits mycket tidigare. Ni har säkert betydligt bättre koll än mig. Förslag mottages varmt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda - vilken bör passa?
Tillbaka
Topp