Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JSLM" data-source="post: 1205064" data-attributes="member: 164450"><p>Hej! Ska skaffa mig ny bräda. Senaste brädorna var Gnu The Pharaoh och Sims Shaun Palmer, så det är några år sedan jag stod på något vettigt. Hade även en Ride under något år men den gillade jag inte alls. Jag är 192 cm, vikt 92-93 kg och 11,5-12 i skor. Har googlat runt och funnit Jones Flagship 172 och Skunk Ape 172W till bra pris. Kommer köra mestadels pist plus lössnö när tillfälle ges.</p><p></p><p>Är dessa brädor overkill för min åkning?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JSLM, post: 1205064, member: 164450"] Hej! Ska skaffa mig ny bräda. Senaste brädorna var Gnu The Pharaoh och Sims Shaun Palmer, så det är några år sedan jag stod på något vettigt. Hade även en Ride under något år men den gillade jag inte alls. Jag är 192 cm, vikt 92-93 kg och 11,5-12 i skor. Har googlat runt och funnit Jones Flagship 172 och Skunk Ape 172W till bra pris. Kommer köra mestadels pist plus lössnö när tillfälle ges. Är dessa brädor overkill för min åkning? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda!
Tillbaka
Topp