Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lilltrollet" data-source="post: 195329" data-attributes="member: 55350"><p>Hej. </p><p></p><p>Har åkt skidor ett tag nu och inte satt in mig på ämnet på vad det finns för brädor som är bra nuförtiden. </p><p></p><p>Letar en bräda att komplettera skidorna med. Vill ju åka både och. </p><p></p><p>Letar efter en ganska så hårt bräda eftersom jag är ganska tung. Den ska mest has till att åka puder och hoppa med. Ingen piståkning som kan räknas ivf. Så en bräda med bra lyft i pudret och som tål att hoppas med också. </p><p></p><p>Förslag? </p><p></p><p>/ Nicklas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lilltrollet, post: 195329, member: 55350"] Hej. Har åkt skidor ett tag nu och inte satt in mig på ämnet på vad det finns för brädor som är bra nuförtiden. Letar en bräda att komplettera skidorna med. Vill ju åka både och. Letar efter en ganska så hårt bräda eftersom jag är ganska tung. Den ska mest has till att åka puder och hoppa med. Ingen piståkning som kan räknas ivf. Så en bräda med bra lyft i pudret och som tål att hoppas med också. Förslag? / Nicklas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda.
Tillbaka
Topp