Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MHellid" data-source="post: 492869" data-attributes="member: 87470"><p>Tjo.</p><p></p><p>Åker själv på bla. Coda från Arbor. Coda är en grymt bra bräda som både kan ge dig fet puderupplevelse som att jibba runt i pisten, parken. Samtidigt so den har styvheten som krävs i pipen. Jag tror 158 har en midja på 25,2 cm. Du hade 44 i skor, beronde på skorna, har du vinklad sko är det nog inte något problem, har du ett par äldre skor som inte är vinklade kan det blir problem, kör du duckstance ala extreem är du ju lugn oavsett. </p><p></p><p>Jag har 44 och har inga problem, inte ens i carvar lågt... Fet bräda som d kan lite på oavsett om du åker i skogen parken eller i pipen. </p><p></p><p></p><p>Låt oss veta hur det gick.</p><p></p><p>Do it!</p><p>/M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MHellid, post: 492869, member: 87470"] Tjo. Åker själv på bla. Coda från Arbor. Coda är en grymt bra bräda som både kan ge dig fet puderupplevelse som att jibba runt i pisten, parken. Samtidigt so den har styvheten som krävs i pipen. Jag tror 158 har en midja på 25,2 cm. Du hade 44 i skor, beronde på skorna, har du vinklad sko är det nog inte något problem, har du ett par äldre skor som inte är vinklade kan det blir problem, kör du duckstance ala extreem är du ju lugn oavsett. Jag har 44 och har inga problem, inte ens i carvar lågt... Fet bräda som d kan lite på oavsett om du åker i skogen parken eller i pipen. Låt oss veta hur det gick. Do it! /M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda?
Tillbaka
Topp