Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
ny bräda...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NEW" data-source="post: 24322" data-attributes="member: 16063"><p>Får börja med att tacka mwintz för rådet, har kollat på J Olofssons nya men den fans bara i 163 vilket e lite för långt, så förra årets är värd att kolla upp!</p><p>Funderar annars på en Burton Omen, elr kanske salomon fastback. Och angående att stödja små företag som brinner för snowboard så har jag kört på både extrem och atlantis ex antal säsonger nu. När d gäller multinationella storföretag som Burton och Salomon så kan man ej komma ifrån att d gör bra brädor...(vilka har pengar till att betala duktiga åkare som konsulter och lägga ner mångmiljonbelopp på FoU) ...och ett litet antal snowboard åkare kan inte göra mycket för att bromsa homogeniseringen i utbudet på marknaden pga av globaliseringen och de multinationella företagens utvidgande på bekostnad av de små nischade företagen "som brinner för åkningen". Men som sagt får jag välja mellan två likvärdiga brädor till samma pris från Burton och Extrem väljer jag Extrem...</p><p></p><p>ps. helt sjukt vad som hänt på Bali! Var på sari Club i Kuta för två månader sen...skrämmande</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NEW, post: 24322, member: 16063"] Får börja med att tacka mwintz för rådet, har kollat på J Olofssons nya men den fans bara i 163 vilket e lite för långt, så förra årets är värd att kolla upp! Funderar annars på en Burton Omen, elr kanske salomon fastback. Och angående att stödja små företag som brinner för snowboard så har jag kört på både extrem och atlantis ex antal säsonger nu. När d gäller multinationella storföretag som Burton och Salomon så kan man ej komma ifrån att d gör bra brädor...(vilka har pengar till att betala duktiga åkare som konsulter och lägga ner mångmiljonbelopp på FoU) ...och ett litet antal snowboard åkare kan inte göra mycket för att bromsa homogeniseringen i utbudet på marknaden pga av globaliseringen och de multinationella företagens utvidgande på bekostnad av de små nischade företagen "som brinner för åkningen". Men som sagt får jag välja mellan två likvärdiga brädor till samma pris från Burton och Extrem väljer jag Extrem... ps. helt sjukt vad som hänt på Bali! Var på sari Club i Kuta för två månader sen...skrämmande [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
ny bräda...
Tillbaka
Topp