Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speciahlberg" data-source="post: 49528" data-attributes="member: 12122"><p>som sagt styvare brädor är trevligare om man ska åka ordentligt. enda roliga med mjuka brädor är ju att leka.</p><p></p><p>extrems brädor har ju tyvärr rätt bristande kvalite men grymt sköna.</p><p></p><p>Salomons brädor kan jag rekommendera skarpt. Jag har kört 2 stycken 450s och dom var helt okej. väldigt mjuka men ändå bra kantgrepp och stabilitet.</p><p>nu kör jag på en fastback 163 det är en av dom bästa brädorna jag kört på funkar grymt kanske inte så mjuk och lekfull. men leka går om man trycker i ordentligt.</p><p>salomon är bra inget strul om nått går sönder och billigar än dom flesta andra märken</p><p></p><p>nitro gör ju vettiga grejer dom med</p><p></p><p>ha det gott</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speciahlberg, post: 49528, member: 12122"] som sagt styvare brädor är trevligare om man ska åka ordentligt. enda roliga med mjuka brädor är ju att leka. extrems brädor har ju tyvärr rätt bristande kvalite men grymt sköna. Salomons brädor kan jag rekommendera skarpt. Jag har kört 2 stycken 450s och dom var helt okej. väldigt mjuka men ändå bra kantgrepp och stabilitet. nu kör jag på en fastback 163 det är en av dom bästa brädorna jag kört på funkar grymt kanske inte så mjuk och lekfull. men leka går om man trycker i ordentligt. salomon är bra inget strul om nått går sönder och billigar än dom flesta andra märken nitro gör ju vettiga grejer dom med ha det gott [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda!
Tillbaka
Topp