Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
ny bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KingOfmyBed" data-source="post: 51184" data-attributes="member: 29076"><p>Det jag menade med att Allian lever på sitt team är väl mer som du skriver, "på deras erfarenhet". Även om backman och grabbarna är lite "ute" i dagens snowboardkretsar så är ju i alla fall backman en levande legend. Han var en av de åkare som gjorde sverige till en av de stora nationerna inom brädåkning.</p><p></p><p>Och det du skriver om att 90% av unga åkare idag inte känner till Ingemar är en gissning från din sida skulle jag gissa på? eller menar du unga = under 12år eller? För jag känner en hel del unga åkare som avgudar Backman och det va inte så himla länge sen man fick se Världens Högsta Backside Air på Tv-sporten. Det må kännas som en evighet sen men alla som jag känner som kan stå på en bräda vet vem han är.</p><p></p><p>Nog med hyllningar till en av de stora. Jag tror att alla åkarna som du kallar "föredettingar" har mängder med erfarenhet som kan hjälpa deras märke att bli ett av dem stora (om det är det som dom vill).</p><p>Vem skulle du starta ett snowboard märke med om du va i branschen, en ung kille med lysande framtid inom sporten? eller en kille som kan allt om sporten och har varit proffs i flertalet år?</p><p>Hmm jag vet inte vad du skulle svara på frågan men jag skulle ju ta killen med erfarenhet så jag hade nått att grunda mitt märke på. bara en tanke...</p><p></p><p>Men håller helt o hållet med dig när det gäller Low-profile stilen...den är respektfull! Men vill man bli nått stort å andra sidan så gäller det ju att gå ut o skrika lite och visa att man finns. Det är lättare att bli bortglömd om man ligger tyst i ett hörn, än om man står högst upp på en bro o skriker. =)</p><p></p><p>...//mvh+</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KingOfmyBed, post: 51184, member: 29076"] Det jag menade med att Allian lever på sitt team är väl mer som du skriver, "på deras erfarenhet". Även om backman och grabbarna är lite "ute" i dagens snowboardkretsar så är ju i alla fall backman en levande legend. Han var en av de åkare som gjorde sverige till en av de stora nationerna inom brädåkning. Och det du skriver om att 90% av unga åkare idag inte känner till Ingemar är en gissning från din sida skulle jag gissa på? eller menar du unga = under 12år eller? För jag känner en hel del unga åkare som avgudar Backman och det va inte så himla länge sen man fick se Världens Högsta Backside Air på Tv-sporten. Det må kännas som en evighet sen men alla som jag känner som kan stå på en bräda vet vem han är. Nog med hyllningar till en av de stora. Jag tror att alla åkarna som du kallar "föredettingar" har mängder med erfarenhet som kan hjälpa deras märke att bli ett av dem stora (om det är det som dom vill). Vem skulle du starta ett snowboard märke med om du va i branschen, en ung kille med lysande framtid inom sporten? eller en kille som kan allt om sporten och har varit proffs i flertalet år? Hmm jag vet inte vad du skulle svara på frågan men jag skulle ju ta killen med erfarenhet så jag hade nått att grunda mitt märke på. bara en tanke... Men håller helt o hållet med dig när det gäller Low-profile stilen...den är respektfull! Men vill man bli nått stort å andra sidan så gäller det ju att gå ut o skrika lite och visa att man finns. Det är lättare att bli bortglömd om man ligger tyst i ett hörn, än om man står högst upp på en bro o skriker. =) ...//mvh+ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
ny bräda?
Tillbaka
Topp