Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny Custom X kontra Custom... Eller nån annan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 900564" data-attributes="member: 80557"><p>Jag kör förvisso inte pist osv men har custom x 158 med mina ungefär 75kg/185cm och jag skulle inte vilja säga att jag upplever den som styv pa ett daligt sätt utan snarare att den är responsiv och bra. Det beror nog delvis pa att den är relativt sett kort, sa om man gar upp i längd sa blir den nog snabbt lite tungrodd, fast du skall ju inte primärt leka med den utan köra pist osv sa da borde responsitiviteten och en längre längd med bättre kantgrepp ligga rätt antar jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 900564, member: 80557"] Jag kör förvisso inte pist osv men har custom x 158 med mina ungefär 75kg/185cm och jag skulle inte vilja säga att jag upplever den som styv pa ett daligt sätt utan snarare att den är responsiv och bra. Det beror nog delvis pa att den är relativt sett kort, sa om man gar upp i längd sa blir den nog snabbt lite tungrodd, fast du skall ju inte primärt leka med den utan köra pist osv sa da borde responsitiviteten och en längre längd med bättre kantgrepp ligga rätt antar jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny Custom X kontra Custom... Eller nån annan?
Tillbaka
Topp