Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Ny cykel för max 15 k (dirt, streethoj)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dirtbiker" data-source="post: 536132" data-attributes="member: 74184"><p>Tjena,</p><p></p><p>För 15 lappar får du inte en sån jäkla höjdar cykel om du ska ha den ny eller bygga med endast nya grejor. Mitt förslag är att köpa dig antingen en beg cykel eller så köper du kanske just den ramen du vill ha och andra begagnade grejor eller så. Du förstår hur jag menar?</p><p></p><p>Blk mrkt cykeln som är länkad en bit här ovan är fina grejor!</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dirtbiker, post: 536132, member: 74184"] Tjena, För 15 lappar får du inte en sån jäkla höjdar cykel om du ska ha den ny eller bygga med endast nya grejor. Mitt förslag är att köpa dig antingen en beg cykel eller så köper du kanske just den ramen du vill ha och andra begagnade grejor eller så. Du förstår hur jag menar? Blk mrkt cykeln som är länkad en bit här ovan är fina grejor! Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Ny cykel för max 15 k (dirt, streethoj)
Tillbaka
Topp