Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Ny cykel - för vardagscykling
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 1075973" data-attributes="member: 29415"><p>Återigen har min "stadscykel" blivit stulen och jag måste köpa en ny. De två senaste cyklarna jag haft har varit <a href="http://www.ridewithstyle.se/produkter/cyklar/townie/electra-townie-balloon-8i-ebony-eq.html" target="_blank">Electra Townie 8i</a> vilket på alla sätt har varit en utmärkt cykel för ändamålet (att cykla snyggt och lagom fort i stan) och hade det inte varit för ett problem hade jag köpt ny likadan. Problemet är Electra, världens sämsta företag. De kan inte få fram reservdelar, kan inte ange färgkod för att laga repor, de drar in tillbehör pga kvalitets-, design- och konstruktionsproblem och struntar i att lösa dem, de missar leveransdatum med flera månader (!) osv osv.</p><p></p><p>Så, jag skulle gärna köpa en liknande cykel men inte Electra. Hög kvalitet, bra komponenter, intressant formgivning och kundvård annat än på pappret är önskemålen. Förslag?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 1075973, member: 29415"] Återigen har min "stadscykel" blivit stulen och jag måste köpa en ny. De två senaste cyklarna jag haft har varit [url=http://www.ridewithstyle.se/produkter/cyklar/townie/electra-townie-balloon-8i-ebony-eq.html]Electra Townie 8i[/url] vilket på alla sätt har varit en utmärkt cykel för ändamålet (att cykla snyggt och lagom fort i stan) och hade det inte varit för ett problem hade jag köpt ny likadan. Problemet är Electra, världens sämsta företag. De kan inte få fram reservdelar, kan inte ange färgkod för att laga repor, de drar in tillbehör pga kvalitets-, design- och konstruktionsproblem och struntar i att lösa dem, de missar leveransdatum med flera månader (!) osv osv. Så, jag skulle gärna köpa en liknande cykel men inte Electra. Hög kvalitet, bra komponenter, intressant formgivning och kundvård annat än på pappret är önskemålen. Förslag? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Ny cykel - för vardagscykling
Tillbaka
Topp