Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Ny cykel-Scott Yz4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dada" data-source="post: 79800" data-attributes="member: 42560"><p>Det är så att morsan betalar cykeln till mig. Hon kan inte lägga ut med mer än 3000:- till högst 4000:-. Själv har jag ca. 6000:- till 7000:- men det tänkte jag spara till min moppe som ska köpas i slutet av maj. Däremot tänkte jag jobba lite till och tjäna ca. 1000:- i mån. Hälften av dom pengarna tänkte jag lägga på cykeluppgraderingar och hälften till moppen. Sen kan jag ju önska mig typ bättre dämpare i julklapp eller nåt liknande.</p><p></p><p>Om jag sparar mer pengar tar ju sommaren slut innan jag kan köpa en bättre cykel och då känns det inte lika lönt. Men om jag ska köpa en cykel är en Yz4 för 2900:- ett riktigt dåligt köp? Grejen är alltså att jag vill ha en cykel nu och bygga på den efterhand. Själv tycker jag ramen är snygg men jag har ju inte sätt den i verkligheten.</p><p></p><p>Hoppas ni förstår mitt läge.</p><p></p><p>EDIT: jon_olsson_e_grymast länk till YZ2:an var intressant. Problemet är det att jag bor i Skåne men man kanske kan åka till Stockholm ändå. Vad är nypriset på en YZ2?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dada, post: 79800, member: 42560"] Det är så att morsan betalar cykeln till mig. Hon kan inte lägga ut med mer än 3000:- till högst 4000:-. Själv har jag ca. 6000:- till 7000:- men det tänkte jag spara till min moppe som ska köpas i slutet av maj. Däremot tänkte jag jobba lite till och tjäna ca. 1000:- i mån. Hälften av dom pengarna tänkte jag lägga på cykeluppgraderingar och hälften till moppen. Sen kan jag ju önska mig typ bättre dämpare i julklapp eller nåt liknande. Om jag sparar mer pengar tar ju sommaren slut innan jag kan köpa en bättre cykel och då känns det inte lika lönt. Men om jag ska köpa en cykel är en Yz4 för 2900:- ett riktigt dåligt köp? Grejen är alltså att jag vill ha en cykel nu och bygga på den efterhand. Själv tycker jag ramen är snygg men jag har ju inte sätt den i verkligheten. Hoppas ni förstår mitt läge. EDIT: jon_olsson_e_grymast länk till YZ2:an var intressant. Problemet är det att jag bor i Skåne men man kanske kan åka till Stockholm ändå. Vad är nypriset på en YZ2? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Ny cykel-Scott Yz4
Tillbaka
Topp