Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Ny cykel-Scott Yz4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 79805" data-attributes="member: 32948"><p>Skit i moppen! Har haft moppe nu ett tag och det är inget att ha. Skitkul i 2 veckor sen behöver du den faktiskt inte. Ska du börja med dirt så köp för helvette en dyr cykel. En dyr behöver inte uppgraderas = du kommer att spara pengar. </p><p></p><p>En YZ4 är en biltema-cykel som ser ut som en dirt. inget annat. den billigaste du kan köpa är en kona shred (6500), som för övrigt man kan bygga vidare på, vilket du inte kan på en YZ4 på den har mongo mått som kanske inte passar för feta grejjer. </p><p></p><p>Jag är nybörjare och köpte en stuff, vilket kostade mig 10 lådor och med facit i hand så var det en förbanant bra investering. </p><p></p><p>Det är tradigt att vara hård mot dig, men du får nog välja mellan moppe och dirt. Köper du en billig moppe och en billig dirt kommer båda att behöva repareras, vilket gräver i kassakistan och du kommer inte ha tillräckligt bra cykel för att kunna utvecklas. </p><p></p><p>Mitt råd är en kona scrap. 8000kr som du kan bygga vidare på. Ett mycket vettigt köp som du kommer att ha glädje av i framtiden. </p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 79805, member: 32948"] Skit i moppen! Har haft moppe nu ett tag och det är inget att ha. Skitkul i 2 veckor sen behöver du den faktiskt inte. Ska du börja med dirt så köp för helvette en dyr cykel. En dyr behöver inte uppgraderas = du kommer att spara pengar. En YZ4 är en biltema-cykel som ser ut som en dirt. inget annat. den billigaste du kan köpa är en kona shred (6500), som för övrigt man kan bygga vidare på, vilket du inte kan på en YZ4 på den har mongo mått som kanske inte passar för feta grejjer. Jag är nybörjare och köpte en stuff, vilket kostade mig 10 lådor och med facit i hand så var det en förbanant bra investering. Det är tradigt att vara hård mot dig, men du får nog välja mellan moppe och dirt. Köper du en billig moppe och en billig dirt kommer båda att behöva repareras, vilket gräver i kassakistan och du kommer inte ha tillräckligt bra cykel för att kunna utvecklas. Mitt råd är en kona scrap. 8000kr som du kan bygga vidare på. Ett mycket vettigt köp som du kommer att ha glädje av i framtiden. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Ny cykel-Scott Yz4
Tillbaka
Topp