Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Ny cykel-Scott Yz4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dada" data-source="post: 79806" data-attributes="member: 42560"><p>är osäker på vad jag ska göra....</p><p>vill ha cykel nu men moppe kommer jag vara behövande av eftersom det är långt till mina kompisar och skolan. tror att jag äker till sthm och köper YZ2;an eller så köper jag den där billiga YZ4:an eller så skiter jag i en ny cykel. Får nog ha lite tråkigt ett tag tills jag får moppe. En annan kul sak som ska inköpas är en ny dator för ca. 15000:- men det betalar morsan och farsan. Ifall jag ska köpa cykel kan ju ett annat alternativ va ifall man skär ner på datorn och köper en för ca. 7000:- så kan u resten gå till cykel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dada, post: 79806, member: 42560"] är osäker på vad jag ska göra.... vill ha cykel nu men moppe kommer jag vara behövande av eftersom det är långt till mina kompisar och skolan. tror att jag äker till sthm och köper YZ2;an eller så köper jag den där billiga YZ4:an eller så skiter jag i en ny cykel. Får nog ha lite tråkigt ett tag tills jag får moppe. En annan kul sak som ska inköpas är en ny dator för ca. 15000:- men det betalar morsan och farsan. Ifall jag ska köpa cykel kan ju ett annat alternativ va ifall man skär ner på datorn och köper en för ca. 7000:- så kan u resten gå till cykel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Ny cykel-Scott Yz4
Tillbaka
Topp