Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Ny cykel-Scott Yz4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dada" data-source="post: 79823" data-attributes="member: 42560"><p>Jo jag har inte fått svar från han på ett tag nu så han verkar inte skitseriös. Sista frågan jag ställde var var han köpte den. Han har heller inget kvitto och det brukar man liksom spara när man köper en cykel. Men cykeln är lite mer röd än rosa. Har fått en annan bild som är bätttre.</p><p></p><p>EDIT:</p><p>Hittar ingen billig kona shred,scrap,stuff men jag har mejlat han med YZ2:an så vi får se. Kan tänka mej att lägga 5 tusen för en scrap el stuff. Vet att det går att skicka en cykel via postförskott men vet inte vad det kostar. Nån som vet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dada, post: 79823, member: 42560"] Jo jag har inte fått svar från han på ett tag nu så han verkar inte skitseriös. Sista frågan jag ställde var var han köpte den. Han har heller inget kvitto och det brukar man liksom spara när man köper en cykel. Men cykeln är lite mer röd än rosa. Har fått en annan bild som är bätttre. EDIT: Hittar ingen billig kona shred,scrap,stuff men jag har mejlat han med YZ2:an så vi får se. Kan tänka mej att lägga 5 tusen för en scrap el stuff. Vet att det går att skicka en cykel via postförskott men vet inte vad det kostar. Nån som vet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Ny cykel-Scott Yz4
Tillbaka
Topp