Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
NY edit2[FILM] Synpunker o tips på redigering?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 39569" data-source="post: 249202"><p>[MEDIA=youtube]FRinXNIpzkc[/MEDIA]</p><p></p><p>min film som jag gjorde nu när jag hade tråkigt...</p><p></p><p>Observera att den tog max 4 min att göra...</p><p></p><p></p><p>jacob wester på klippen, och jag gjorde den inte längre för att jag inte hade nåra fler klipp på honom, och orkade inte tanka helle, kommer kanske en längre version en annan gång..</p><p></p><p></p><p>Lite trailer stuk på den...</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Edit: Fixad nu..Fel länk först</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 39569, post: 249202"] [MEDIA=youtube]FRinXNIpzkc[/MEDIA] min film som jag gjorde nu när jag hade tråkigt... Observera att den tog max 4 min att göra... jacob wester på klippen, och jag gjorde den inte längre för att jag inte hade nåra fler klipp på honom, och orkade inte tanka helle, kommer kanske en längre version en annan gång.. Lite trailer stuk på den... Edit: Fixad nu..Fel länk först [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
NY edit2[FILM] Synpunker o tips på redigering?
Tillbaka
Topp