Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Ny eller begagnad kamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anda" data-source="post: 612772" data-attributes="member: 88456"><p>För det första vad ska du använda kameran till?</p><p></p><p>Jag köpte en Sony Vx2100 begagnat och den har funkat bra hela tiden. Men man vet ju liksom hur den är när man köper den. Om man vill vara helt säker så ska man ju klart köpa en ny. men du kan ju få klart mer för pengarna om du köper begagnat och kanske har lite tur. Jag skulle nog leta efter lite begagnade kameror och kolla på dom innan du bestämmer dig.</p><p></p><p>Lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anda, post: 612772, member: 88456"] För det första vad ska du använda kameran till? Jag köpte en Sony Vx2100 begagnat och den har funkat bra hela tiden. Men man vet ju liksom hur den är när man köper den. Om man vill vara helt säker så ska man ju klart köpa en ny. men du kan ju få klart mer för pengarna om du köper begagnat och kanske har lite tur. Jag skulle nog leta efter lite begagnade kameror och kolla på dom innan du bestämmer dig. Lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Ny eller begagnad kamera
Tillbaka
Topp