Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Ny eller Begagnad Tranciver? Förslag på modell?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 915732" data-attributes="member: 97821"><p>Tack för ett snabbt svar Centralbyråkrat. Jag tar väldigt väl hand om mina grejor så transan har inte tagit några smällar under den tiden den varit i min ägo. Den killen jag köpte den av hade aldrig åkt skidor med den på. Han hade övat med den en gång ute and thats it. Det var som att köpa en ny transa för 2000 kr mindre <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Återigen tack för snabbt svar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 915732, member: 97821"] Tack för ett snabbt svar Centralbyråkrat. Jag tar väldigt väl hand om mina grejor så transan har inte tagit några smällar under den tiden den varit i min ägo. Den killen jag köpte den av hade aldrig åkt skidor med den på. Han hade övat med den en gång ute and thats it. Det var som att köpa en ny transa för 2000 kr mindre :) Återigen tack för snabbt svar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Ny eller Begagnad Tranciver? Förslag på modell?
Tillbaka
Topp