Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Ny filmsatsning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mohlkert" data-source="post: 481976" data-attributes="member: 74302"><p>Haha ja du kanske det. Blir till att köpa en bärbarhårddisk på minst 300 gb eller vad säger du? Format? Kvalite? Haha jag har ingen aning och det säger jag inte för att det är oseriöst utan för att jag lade upp tråden för att kolla vad intresset var. Nu när jag inser att det verkligen finns intresse och energi för att göra någonting som skulle motsvara min idé är det sjukt kul och jag inser att jag nu behöver strukturera upp det hela lite bättre.</p><p></p><p>Vad jag tror att jag vill göra är som små filmer i filmen. Istället för att köra avsnitt från olika ställen i världen plockar vi in ett par små filmteam som får sätta ihop sin egen lilla rulle. Genom det promotar man inte bara åkaren utan även filmare och klippare. Men som sagt det är bara en idé som jag har just nu, hur det blir i slutändan vet man inte...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mohlkert, post: 481976, member: 74302"] Haha ja du kanske det. Blir till att köpa en bärbarhårddisk på minst 300 gb eller vad säger du? Format? Kvalite? Haha jag har ingen aning och det säger jag inte för att det är oseriöst utan för att jag lade upp tråden för att kolla vad intresset var. Nu när jag inser att det verkligen finns intresse och energi för att göra någonting som skulle motsvara min idé är det sjukt kul och jag inser att jag nu behöver strukturera upp det hela lite bättre. Vad jag tror att jag vill göra är som små filmer i filmen. Istället för att köra avsnitt från olika ställen i världen plockar vi in ett par små filmteam som får sätta ihop sin egen lilla rulle. Genom det promotar man inte bara åkaren utan även filmare och klippare. Men som sagt det är bara en idé som jag har just nu, hur det blir i slutändan vet man inte... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Ny filmsatsning!
Tillbaka
Topp