Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny freestyle bräda ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xanthax" data-source="post: 131744" data-attributes="member: 55218"><p>Eftersom man fick lite dåligt med hjälp så har jag varit tvungen att kolla upp alla märken jag hittat efter precis sånna brädor som jag ville ha och insett att långt ifrån alla snowboard tilverkare ger utt alla viktig info på ett enkelt sätt på sin sida. Helst vill dom bara visa vilka "tuffa" bilder dom har på sina brädor.</p><p></p><p>Så här kommer en lista på Freestyle TwinTip brädor som verkar bra.</p><p></p><p>SantaCruz - TT Pro Gian Simmen 159</p><p>Burton - Seven 158</p><p>Rossignol - Alias 157/161</p><p>Rossignol - Decoy 157/161</p><p>Solomon - Prospect 157/160</p><p>Solomon - DB 155</p><p>Sims - Team 157/161</p><p></p><p>Någon som har kommentarer eller fler brädor att lägga till på listan så snälla kommentera INNAN jag köper ny bräda. dumt å få reda på att den som jag köper är kass efter jag köpt den.</p><p></p><p>//XanthaX</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xanthax, post: 131744, member: 55218"] Eftersom man fick lite dåligt med hjälp så har jag varit tvungen att kolla upp alla märken jag hittat efter precis sånna brädor som jag ville ha och insett att långt ifrån alla snowboard tilverkare ger utt alla viktig info på ett enkelt sätt på sin sida. Helst vill dom bara visa vilka "tuffa" bilder dom har på sina brädor. Så här kommer en lista på Freestyle TwinTip brädor som verkar bra. SantaCruz - TT Pro Gian Simmen 159 Burton - Seven 158 Rossignol - Alias 157/161 Rossignol - Decoy 157/161 Solomon - Prospect 157/160 Solomon - DB 155 Sims - Team 157/161 Någon som har kommentarer eller fler brädor att lägga till på listan så snälla kommentera INNAN jag köper ny bräda. dumt å få reda på att den som jag köper är kass efter jag köpt den. //XanthaX [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny freestyle bräda ?
Tillbaka
Topp