Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ny hjälm köpråd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tmpolice" data-source="post: 1269804" data-attributes="member: 180636"><p>Då följde jag råden och provade hjälmar. </p><p>Oakley mod1 samt K2 gick omedelbart bort.</p><p>De som funkade fint var Giro Tor (men tyckte den var lite för dyr), scott quiver 2 plus samt Giro Jackson. Jag blev även nyfiken på scott Symbol 2 plus men den fanns inte att prova. Scott-hjälmarna är alltid så sköna. Så jag har beställt hem en Giro Jackson samt en Scott symbol 2 plus. Skulle nu scott hjälmen inte funka skickar jag tillbaka den och kör med Giro Jackson.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tmpolice, post: 1269804, member: 180636"] Då följde jag råden och provade hjälmar. Oakley mod1 samt K2 gick omedelbart bort. De som funkade fint var Giro Tor (men tyckte den var lite för dyr), scott quiver 2 plus samt Giro Jackson. Jag blev även nyfiken på scott Symbol 2 plus men den fanns inte att prova. Scott-hjälmarna är alltid så sköna. Så jag har beställt hem en Giro Jackson samt en Scott symbol 2 plus. Skulle nu scott hjälmen inte funka skickar jag tillbaka den och kör med Giro Jackson. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ny hjälm köpråd?
Tillbaka
Topp