Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ny i Borlänge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="poffe89" data-source="post: 570092" data-attributes="member: 63962"><p>Har bott i borlänge i hela mitt liv undantag från senaste säsong då jag var i åre. Det beror helt på vad du är för sorts åkare, romme alpin har i princip lika bra backar som de flesta sälenfjällen men när det kommer till park så existerar den knappt förutom om man är helt ny med hopp och sånt. Däremot nybro införskaffade ett par nya rails till säsongen 07-08 om jag inte misstar mig och några hopp i nedre röda klassen skulle jag tro. Men då är det baserat på tidigare säsonger eftersom jag inte var hemma senaste. Anledningen till att nybro inte satsar mer beror på pengarna, dom rullar inte direkt in där tråkigt men sant.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="poffe89, post: 570092, member: 63962"] Har bott i borlänge i hela mitt liv undantag från senaste säsong då jag var i åre. Det beror helt på vad du är för sorts åkare, romme alpin har i princip lika bra backar som de flesta sälenfjällen men när det kommer till park så existerar den knappt förutom om man är helt ny med hopp och sånt. Däremot nybro införskaffade ett par nya rails till säsongen 07-08 om jag inte misstar mig och några hopp i nedre röda klassen skulle jag tro. Men då är det baserat på tidigare säsonger eftersom jag inte var hemma senaste. Anledningen till att nybro inte satsar mer beror på pengarna, dom rullar inte direkt in där tråkigt men sant. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ny i Borlänge
Tillbaka
Topp