Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Ny kamera?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="leyonberg" data-source="post: 846425" data-attributes="member: 85929"><p>shaa!</p><p>läget är att jag sitter med en sony a330 med kitobjektiv 18-55, sigma skjutzoom 70-210 och ett minolta AF 35-80.</p><p>kameran är en grym nybörjarkamera med otroligt lätta menyer och så men det känns som att den inte levererar tillräckligt längre (har haft den i strax över ett år nu). Gluggarna är ioförsej gammla och har suttit på en analog systemkamera förut och jag har inte en aning om det är dom som jag behöver förnya eller kameran, lite grejer som inte håller upp till kraven:</p><p>För dåligt ljus! (förmodligen objektiv)</p><p>lite väl låg fps ( 2,5 )</p><p>Med iso över 800 blir bilderna som en grynkaka</p><p>allmänt liten med för dåligt grepp enligt mig..</p><p>går inte att ha batterigrepp</p><p>osv..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="leyonberg, post: 846425, member: 85929"] shaa! läget är att jag sitter med en sony a330 med kitobjektiv 18-55, sigma skjutzoom 70-210 och ett minolta AF 35-80. kameran är en grym nybörjarkamera med otroligt lätta menyer och så men det känns som att den inte levererar tillräckligt längre (har haft den i strax över ett år nu). Gluggarna är ioförsej gammla och har suttit på en analog systemkamera förut och jag har inte en aning om det är dom som jag behöver förnya eller kameran, lite grejer som inte håller upp till kraven: För dåligt ljus! (förmodligen objektiv) lite väl låg fps ( 2,5 ) Med iso över 800 blir bilderna som en grynkaka allmänt liten med för dåligt grepp enligt mig.. går inte att ha batterigrepp osv.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Ny kamera?
Tillbaka
Topp