Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Ny laptop!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="curtis" data-source="post: 455038" data-attributes="member: 73396"><p>Simonski skrev:</p><p> Den speccen har jag på min laptop fasst en dual core 2.1Ghz blir yu totalt 4.2Ghz (?)</p><p> och det gick på långt under 10 000kr och det va från dell</p><p></p><p>oscarius skrev:</p><p></p><p>MPBn har Dual Core 2,5Gh</p><p></p><p>men eftersom den låg långt under 10000 och en macbook pro 2,5ghz kostar ca 20 tusen lär man väl kunna få en hyfsat mycket bättre pc runt den summan, eller är jag helt ute och cyklar? är inte expert</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="curtis, post: 455038, member: 73396"] Simonski skrev: Den speccen har jag på min laptop fasst en dual core 2.1Ghz blir yu totalt 4.2Ghz (?) och det gick på långt under 10 000kr och det va från dell oscarius skrev: MPBn har Dual Core 2,5Gh men eftersom den låg långt under 10000 och en macbook pro 2,5ghz kostar ca 20 tusen lär man väl kunna få en hyfsat mycket bättre pc runt den summan, eller är jag helt ute och cyklar? är inte expert [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Ny laptop!
Tillbaka
Topp