Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ny lätt setup med åkglädje
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 1087792" data-attributes="member: 14475"><p>Jag skulle säga Kingpin före FT 2.0</p><p>ATK Raider 14 framför alla andra liknande. Har inte hört något som haft problem med ATK. Ion och Vipec vet jag går sönder en del men gör ju Kinpin också iofs.</p><p></p><p>Men gillar du Opinion kan du ju kolla på ett par Opinion 98/108 carbon med Kingpin. Åre skidfabrik säljer ju Kingpin. Kanske finns någon sensäsongsdeal? =)</p><p></p><p>Kommer du åka lift så välj Kingpin, är smart i Åre. Om inte så ser jag ingen anledning förutom att du skulle köpa från Extrem med Kingpin då. Raider 14 har funkat fint för mig och hoppar på allt jag ser med dom =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 1087792, member: 14475"] Jag skulle säga Kingpin före FT 2.0 ATK Raider 14 framför alla andra liknande. Har inte hört något som haft problem med ATK. Ion och Vipec vet jag går sönder en del men gör ju Kinpin också iofs. Men gillar du Opinion kan du ju kolla på ett par Opinion 98/108 carbon med Kingpin. Åre skidfabrik säljer ju Kingpin. Kanske finns någon sensäsongsdeal? =) Kommer du åka lift så välj Kingpin, är smart i Åre. Om inte så ser jag ingen anledning förutom att du skulle köpa från Extrem med Kingpin då. Raider 14 har funkat fint för mig och hoppar på allt jag ser med dom =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ny lätt setup med åkglädje
Tillbaka
Topp