Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Ny Longbaord.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Offpiist" data-source="post: 546766" data-attributes="member: 47357"><p>Hoppas det är okej att jag låna tråden, </p><p>Nu är det dags för att köpa sig en longboard, kan dock inte ett skit om det</p><p>men ha fått tips på Madrid Black crows, får den nämligen för 800 kr</p><p>Vad är detta för bräda ? vill bara cruisa lite i stan och så, är nybörjade </p><p>och, är de något för mig ? </p><p></p><p></p><p>Tack för hjälpen, </p><p></p><p>seeya</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Offpiist, post: 546766, member: 47357"] Hoppas det är okej att jag låna tråden, Nu är det dags för att köpa sig en longboard, kan dock inte ett skit om det men ha fått tips på Madrid Black crows, får den nämligen för 800 kr Vad är detta för bräda ? vill bara cruisa lite i stan och så, är nybörjade och, är de något för mig ? Tack för hjälpen, seeya [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Ny Longbaord.
Tillbaka
Topp