Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny medlem med några brädfrågor :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JesperDa" data-source="post: 829088" data-attributes="member: 118506"><p>Tack för alla svar, har blivit lite klokare nu!</p><p></p><p>Kommer satsa på en lite kortare bräda, runt 155. För jag vill ha bra kontroll och lättare att svänga <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Är ingen fartdåre heller (är väl lättare att åka fort med en längre bräda med?), blir mest nervös när det går för fort, haha! Då en wide bräda verkar lite klumpigare/svårare att svänga med så kommer jag nog faktiskt köra på en icke-wide.</p><p></p><p>Ang märken så har jag kollat på Burton mest för att det är det enda märket jag hört folk prata om. Verkar vara populärt med "rocker" på brädorna nu, jag kan dock inte riktigt utröna om det är bra eller dåligt. Men vad finns det mer för tillverkare som gör bra brädor för rimliga pengar (runt 3000kr)? Länka gärna några tips! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JesperDa, post: 829088, member: 118506"] Tack för alla svar, har blivit lite klokare nu! Kommer satsa på en lite kortare bräda, runt 155. För jag vill ha bra kontroll och lättare att svänga :) Är ingen fartdåre heller (är väl lättare att åka fort med en längre bräda med?), blir mest nervös när det går för fort, haha! Då en wide bräda verkar lite klumpigare/svårare att svänga med så kommer jag nog faktiskt köra på en icke-wide. Ang märken så har jag kollat på Burton mest för att det är det enda märket jag hört folk prata om. Verkar vara populärt med "rocker" på brädorna nu, jag kan dock inte riktigt utröna om det är bra eller dåligt. Men vad finns det mer för tillverkare som gör bra brädor för rimliga pengar (runt 3000kr)? Länka gärna några tips! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny medlem med några brädfrågor :)
Tillbaka
Topp