Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny medlem med några brädfrågor :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JesperDa" data-source="post: 829477" data-attributes="member: 118506"><p>Hej igen, tänkte bara berätta hur det slutade! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Efter ett jävla velande fram och tillbaka så hittade jag ett erbjudande på Stadium på en Burton Clash 158 med Burton Cloak bindningar för 3999kr totalt. Så jag slog till med det och hoppas detta kommer bli kanon för dem få dagar som jag åker varje år!</p><p></p><p><a href="http://www.stadium.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEC/cc_ViewOffers-Offer?CatalogUUID=RZbCROiooBQAAAEr5LYR5aDW&isEKiosk=" target="_blank">http://www.stadium.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEC/cc_ViewOffers-Offer?CatalogUUID=RZbCROiooBQAAAEr5LYR5aDW&isEKiosk=</a></p><p></p><p>Med tanke på att jag alltid kört med hyrbrädor av diverse "noname" företag har jag egentligen ingenting att jämföra med så detta kommer nog duga utmärkt åt mig!</p><p></p><p>Tackar alla som hjälpt mig med råd och tips!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JesperDa, post: 829477, member: 118506"] Hej igen, tänkte bara berätta hur det slutade! :) Efter ett jävla velande fram och tillbaka så hittade jag ett erbjudande på Stadium på en Burton Clash 158 med Burton Cloak bindningar för 3999kr totalt. Så jag slog till med det och hoppas detta kommer bli kanon för dem få dagar som jag åker varje år! [URL]http://www.stadium.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEC/cc_ViewOffers-Offer?CatalogUUID=RZbCROiooBQAAAEr5LYR5aDW&isEKiosk=[/URL] Med tanke på att jag alltid kört med hyrbrädor av diverse "noname" företag har jag egentligen ingenting att jämföra med så detta kommer nog duga utmärkt åt mig! Tackar alla som hjälpt mig med råd och tips! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny medlem med några brädfrågor :)
Tillbaka
Topp