Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Ny mobil Iphone vs Android
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1282417" data-attributes="member: 12152"><p>Ja. För några år sedan var det VERKLIGEN tydligt att iPhones var urusla i kallt väder. Jag var på jobbresa i Åre när det var kallt, men inte svinkallt, typ -10. Alla i gruppen utom jag hade iPhone 8 eftersom det var den luren arbetsgivaren delade ut då. Utom jag. Jag behövde dual sim så jag hade en Android nåt istället. Honor 4X tror jag. Efter nån timme på berget var det ett jädra klagande från alla håll att mobilerna dog en efter en. Jag märkte ingenting. Jag gissar att det beror på att Honor inte bryr sig ett dyft om minskat koboltinnehåll i batterier och därför har en fördel i kyla, medan Apple som stort företag förmodligen drar sitt strå till stacken för att minska koboltanvändning.</p><p></p><p>Med de senaste två generationerna 13 och 14 tycker jag inte problemet är alls lika tydligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1282417, member: 12152"] Ja. För några år sedan var det VERKLIGEN tydligt att iPhones var urusla i kallt väder. Jag var på jobbresa i Åre när det var kallt, men inte svinkallt, typ -10. Alla i gruppen utom jag hade iPhone 8 eftersom det var den luren arbetsgivaren delade ut då. Utom jag. Jag behövde dual sim så jag hade en Android nåt istället. Honor 4X tror jag. Efter nån timme på berget var det ett jädra klagande från alla håll att mobilerna dog en efter en. Jag märkte ingenting. Jag gissar att det beror på att Honor inte bryr sig ett dyft om minskat koboltinnehåll i batterier och därför har en fördel i kyla, medan Apple som stort företag förmodligen drar sitt strå till stacken för att minska koboltanvändning. Med de senaste två generationerna 13 och 14 tycker jag inte problemet är alls lika tydligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Ny mobil Iphone vs Android
Tillbaka
Topp