Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny Never Summer eller byta till Bataleon (wide)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 909394" data-attributes="member: 64225"><p>Legacy är ju mitt tips men har inte mer än någon timme på Bataleonbrädorna då men NS RC-tech är väldigt bra för den typen av åkning du beskriver. Eventuellt NS Heritage X? </p><p></p><p>Jag är 75 kilo med 42 i dojorna, min NS F1 är 161 och den av mina brädor som är absolut snabbast kant till kant så trögsvängd behöver du inte oroa dig för. Om du tycker 165 är lite för lång, ta en 163 då men ser ingen anledning en välbyggd pojk som dig ska ha ännu kortare om du nu inte ska jibba på heltid.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 909394, member: 64225"] Legacy är ju mitt tips men har inte mer än någon timme på Bataleonbrädorna då men NS RC-tech är väldigt bra för den typen av åkning du beskriver. Eventuellt NS Heritage X? Jag är 75 kilo med 42 i dojorna, min NS F1 är 161 och den av mina brädor som är absolut snabbast kant till kant så trögsvängd behöver du inte oroa dig för. Om du tycker 165 är lite för lång, ta en 163 då men ser ingen anledning en välbyggd pojk som dig ska ha ännu kortare om du nu inte ska jibba på heltid. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny Never Summer eller byta till Bataleon (wide)
Tillbaka
Topp