Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny Never Summer eller byta till Bataleon (wide)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ingoo" data-source="post: 909739" data-attributes="member: 66349"><p>Tyckte själv samma sak om Goliathen 161 men den var ju perfect för pisten! Men ville ha mera flex... Men det blir ju en hel annan sak med din vikt, min bror hade iaf inga problem att tail o nosepressa den med sina 79kg fast bytte till slut till en Capita Horrorscope som han gillar men säger är totalt livlös och har noll pop. Men Lib Tech är ju ett het alternativ också! Magnetraction funkar riktigt bra! och tyckte att skatebanan var riktigt bra allround, bra i puder, bra i parken och med magnetraction och att den inte är allt för mjuk funkade den bra i pisten med! Gissar att TRS lämpar sig ännu bättre för dina behov... En sak jag inte fattar med Lib Tech är varför dom ska envisas med att inte ha stålkanten runt hela brädan?!? Nos o tail pajar ju direkt! Sen är basen riktigt riktigt dåliga och sen är dom tunga...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ingoo, post: 909739, member: 66349"] Tyckte själv samma sak om Goliathen 161 men den var ju perfect för pisten! Men ville ha mera flex... Men det blir ju en hel annan sak med din vikt, min bror hade iaf inga problem att tail o nosepressa den med sina 79kg fast bytte till slut till en Capita Horrorscope som han gillar men säger är totalt livlös och har noll pop. Men Lib Tech är ju ett het alternativ också! Magnetraction funkar riktigt bra! och tyckte att skatebanan var riktigt bra allround, bra i puder, bra i parken och med magnetraction och att den inte är allt för mjuk funkade den bra i pisten med! Gissar att TRS lämpar sig ännu bättre för dina behov... En sak jag inte fattar med Lib Tech är varför dom ska envisas med att inte ha stålkanten runt hela brädan?!? Nos o tail pajar ju direkt! Sen är basen riktigt riktigt dåliga och sen är dom tunga... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny Never Summer eller byta till Bataleon (wide)
Tillbaka
Topp