Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
ny nidecker freeway eller begagnat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klister" data-source="post: 67896" data-attributes="member: 39088"><p>Hallå</p><p>Är på jakt efter min första bräda.</p><p>Har hittat en ny nidecker freeway 53 för 2700 (efter 40% rabatt) inklusive bindningar. Jag vet inte någonting om brädan.</p><p>Ska jag välja den eller ska jag köpa någon begagnad bräda som man kan finna mer information om på nätet?</p><p>Jag är god nybörjare och åker mest pist med mina skidburna kompisar. Brukar inte bli mer än max två veckor plus någon enstaka dag per år. Kanske bättre att hyra även i fortsättningen? vad tror ni?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klister, post: 67896, member: 39088"] Hallå Är på jakt efter min första bräda. Har hittat en ny nidecker freeway 53 för 2700 (efter 40% rabatt) inklusive bindningar. Jag vet inte någonting om brädan. Ska jag välja den eller ska jag köpa någon begagnad bräda som man kan finna mer information om på nätet? Jag är god nybörjare och åker mest pist med mina skidburna kompisar. Brukar inte bli mer än max två veckor plus någon enstaka dag per år. Kanske bättre att hyra även i fortsättningen? vad tror ni? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
ny nidecker freeway eller begagnat?
Tillbaka
Topp