Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Ny oakley goggle till 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 546111" data-attributes="member: 53337"><p>Jag har testat dessa ett par gånger och dom är överlägsna crowbars i passoform och synfält, iallafall för oss jibbers som kör med gogglarna på halva näsan.</p><p></p><p>Om du har ett par vanliga crowbars ser man ju den plastgrejen som går över näsan, nu är den helt borta och synfältet är sjukt mycket bättre neråt, och de är till fördel tex vid switch åkning.. sen är dom jävligt mycket skönare runt näsan, det blir inte sådär att det känns som man inte kan andas, utan känns helt naturligt att ha dom lite längre ner och dom sitter asbra!</p><p></p><p>Oakley enligt mig skönaste goggle, efter att ha testat crowbars, a-frame, wisdom och O-frame.. i övrigt är det inte så stor skillnad mot dom vanliga crowbarsen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 546111, member: 53337"] Jag har testat dessa ett par gånger och dom är överlägsna crowbars i passoform och synfält, iallafall för oss jibbers som kör med gogglarna på halva näsan. Om du har ett par vanliga crowbars ser man ju den plastgrejen som går över näsan, nu är den helt borta och synfältet är sjukt mycket bättre neråt, och de är till fördel tex vid switch åkning.. sen är dom jävligt mycket skönare runt näsan, det blir inte sådär att det känns som man inte kan andas, utan känns helt naturligt att ha dom lite längre ner och dom sitter asbra! Oakley enligt mig skönaste goggle, efter att ha testat crowbars, a-frame, wisdom och O-frame.. i övrigt är det inte så stor skillnad mot dom vanliga crowbarsen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Ny oakley goggle till 09/10
Tillbaka
Topp