Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Ny Oakley lins, Emerald iridium info?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 935739" data-attributes="member: 48303"><p>Okej, riktigt svårt blev det ju nu, får ju olika svar här.</p><p>Om det är som du säger "HappyH" (att den släpper in runt 30% ljus och har en grön/blå ton) så beställer jag den direkt!</p><p>Men om den är Tex "Pnyberg" säger att den är mörkbrun på insidan och släpper in 11% ljus (vilket jag tkr låter konstigt då de känns som den inte kan vara mörkare än black iridium) så är det otänkbart.</p><p></p><p>Kan man kontakta Oakley på något sätt och få ett svar på detta?</p><p>Känns ju inte direkt värt att bara beställa en för 900kr om den är åt helvette, ingen returrätt direkt</p><p></p><p>För övrigt så uppskattar jag verkligen för hjälpen ni ger mig här =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 935739, member: 48303"] Okej, riktigt svårt blev det ju nu, får ju olika svar här. Om det är som du säger "HappyH" (att den släpper in runt 30% ljus och har en grön/blå ton) så beställer jag den direkt! Men om den är Tex "Pnyberg" säger att den är mörkbrun på insidan och släpper in 11% ljus (vilket jag tkr låter konstigt då de känns som den inte kan vara mörkare än black iridium) så är det otänkbart. Kan man kontakta Oakley på något sätt och få ett svar på detta? Känns ju inte direkt värt att bara beställa en för 900kr om den är åt helvette, ingen returrätt direkt För övrigt så uppskattar jag verkligen för hjälpen ni ger mig här =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Ny Oakley lins, Emerald iridium info?
Tillbaka
Topp