Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ny på freeride men inte i pisten. Lämpliga skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MackeN" data-source="post: 951387" data-attributes="member: 55146"><p>Hej på er! Sitter här med min satans fotfraktur och laddar inför nästa säsong. </p><p>Det här du skriver är väldigt intressant, vad tror du om skidan åt mig Mno? </p><p>Jag är 191 cm och väger 94 kg. Åker mest pist i Härjedalen då stugan står där, men åker även på sidan av då det kommit lite nysnö. Skulle beskriva mig som avancerad piståkare med medioker offpistvana... </p><p>Vad du än svarar ska jag försöka provåka när tillfälle finnes, men vore glad för mer synpunkter. Ha´de!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MackeN, post: 951387, member: 55146"] Hej på er! Sitter här med min satans fotfraktur och laddar inför nästa säsong. Det här du skriver är väldigt intressant, vad tror du om skidan åt mig Mno? Jag är 191 cm och väger 94 kg. Åker mest pist i Härjedalen då stugan står där, men åker även på sidan av då det kommit lite nysnö. Skulle beskriva mig som avancerad piståkare med medioker offpistvana... Vad du än svarar ska jag försöka provåka när tillfälle finnes, men vore glad för mer synpunkter. Ha´de!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ny på freeride men inte i pisten. Lämpliga skidor
Tillbaka
Topp