Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ny på freeride men inte i pisten. Lämpliga skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 951638" data-attributes="member: 12152"><p>Låter rimligt och den har nog sålt betydligt bättre än de bredare laggen. För många är det en rätt optimal bredd ändå, även om det känns lite smalt med freerideögon med neråt 90mm. </p><p></p><p>Har du testat Moment Tahoe, förresten Hasse? Den känns också som ett tänkbart alternativ om den är lite drag i. Jag tror jag frågade det i nån annan tråd, men jag kommer ju inte ihåg vart det var.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 951638, member: 12152"] Låter rimligt och den har nog sålt betydligt bättre än de bredare laggen. För många är det en rätt optimal bredd ändå, även om det känns lite smalt med freerideögon med neråt 90mm. Har du testat Moment Tahoe, förresten Hasse? Den känns också som ett tänkbart alternativ om den är lite drag i. Jag tror jag frågade det i nån annan tråd, men jag kommer ju inte ihåg vart det var. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ny på freeride men inte i pisten. Lämpliga skidor
Tillbaka
Topp