Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny parkbräda - Vilken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 347963" data-attributes="member: 55515"><p>Jag:</p><p>186 lång</p><p>75 kilo</p><p>45 skostorlek</p><p>Åkare: Puder å pist än så länge..</p><p></p><p>Vill nu lära mig åka park å teståkte lite park brädor förra året och dem var grymt roliga överallt!</p><p></p><p>Har funderat på en LTB CAMO som jag älskade var riktigt fet !</p><p><a href="http://www.snowboard-online-shop.eu/team-camo-0607-p-701.html?osCsid=e04a3a0e078712ef430f59695c0ecf98" target="_blank">http://www.snowboard-online-shop.eu/team-camo-0607-p-701.html?osCsid=e04a3a0e078712ef430f59695c0ecf98</a></p><p></p><p>Frågan är, vilken längd borde jag skaffa mig ? är 162 för långt för mig? Kommer ju ha den i pisten också och inte bara park...</p><p></p><p>Har redan en Baron es 164 och en Unity Pride 159, tänker sälja den senare för det är en allround bräda.</p><p></p><p></p><p>Några andra tips på brädor? Vill fortfarande kunna ligga och carva med den i pisten så den ska inte vara 100% parkbräda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 347963, member: 55515"] Jag: 186 lång 75 kilo 45 skostorlek Åkare: Puder å pist än så länge.. Vill nu lära mig åka park å teståkte lite park brädor förra året och dem var grymt roliga överallt! Har funderat på en LTB CAMO som jag älskade var riktigt fet ! [URL]http://www.snowboard-online-shop.eu/team-camo-0607-p-701.html?osCsid=e04a3a0e078712ef430f59695c0ecf98[/URL] Frågan är, vilken längd borde jag skaffa mig ? är 162 för långt för mig? Kommer ju ha den i pisten också och inte bara park... Har redan en Baron es 164 och en Unity Pride 159, tänker sälja den senare för det är en allround bräda. Några andra tips på brädor? Vill fortfarande kunna ligga och carva med den i pisten så den ska inte vara 100% parkbräda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny parkbräda - Vilken?
Tillbaka
Topp