Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny pistbräda till 2012, men vilken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 892976" data-attributes="member: 64225"><p>Hmm, lite allmänna funderingar, vilka brädor testade du för både lössnö och carving? Jag vill ju mena att en bräda med vad exempelvis Never summer kallar RC-tech funkar ganska bra för sådant.</p><p></p><p>Min första tanke är ju en bred Rad Air Tanker men vet inte ens om företaget lever än och svängradien på en sådan (ca 11m) är ju kanske sådär för att carva med. Never Summer Raptor X? Eller om du kan få tag på dess föregångare, en wide Titan, vet att det finns några som ligger och skräpar på diverse lager, eller fanns för ett tag sedan i alla fall. En Alpinepunkbräda (ingen personlig erfarenhet av dem dock) och osäker på midjebredd där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 892976, member: 64225"] Hmm, lite allmänna funderingar, vilka brädor testade du för både lössnö och carving? Jag vill ju mena att en bräda med vad exempelvis Never summer kallar RC-tech funkar ganska bra för sådant. Min första tanke är ju en bred Rad Air Tanker men vet inte ens om företaget lever än och svängradien på en sådan (ca 11m) är ju kanske sådär för att carva med. Never Summer Raptor X? Eller om du kan få tag på dess föregångare, en wide Titan, vet att det finns några som ligger och skräpar på diverse lager, eller fanns för ett tag sedan i alla fall. En Alpinepunkbräda (ingen personlig erfarenhet av dem dock) och osäker på midjebredd där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny pistbräda till 2012, men vilken?
Tillbaka
Topp