Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny pistbräda till 2012, men vilken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Helldude" data-source="post: 892998" data-attributes="member: 91830"><p>Jag måste säga Burton T7, har själv ägt en t6 (dess föregångare) och skäret var helt underbart. Riktigt styv bräda som inte fladdrar om det är lite slagit i pisten. Man får dock jobba ordentligt med kroppen för att få den att göra som man vill, men när man lägger ner den mödan, oj vad kul det är!</p><p></p><p>Bredd vet jag inte om det passar men deras widebräda borde funka. Sen beror det ju på bindninginställning också och om man bara ska carva är väl forwardstance att föredra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Helldude, post: 892998, member: 91830"] Jag måste säga Burton T7, har själv ägt en t6 (dess föregångare) och skäret var helt underbart. Riktigt styv bräda som inte fladdrar om det är lite slagit i pisten. Man får dock jobba ordentligt med kroppen för att få den att göra som man vill, men när man lägger ner den mödan, oj vad kul det är! Bredd vet jag inte om det passar men deras widebräda borde funka. Sen beror det ju på bindninginställning också och om man bara ska carva är väl forwardstance att föredra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny pistbräda till 2012, men vilken?
Tillbaka
Topp