Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny pistbräda till 2012, men vilken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nordgren" data-source="post: 903768" data-attributes="member: 44831"><p>Andreas80: ......</p><p></p><p>Ni övriga, tack för responsen. </p><p>Bataleon Undiskuped har jag kikat på den låter intressant, men det vore skönt att prova först, men det lär vara svårt gissar jag. </p><p>Salomon Burner är en annan bräda jag kikat efter, men jag undrar om den har det skär och grepp jag är ute efter...?...</p><p>Arbour A-frame ser fin ut, men 170 har 25,5 i midja vilket känns lite i minsta laget för mina 12or (jag tror att 26 är lagom).... synd dock.</p><p></p><p>Skunk Apen hade jag som alternativ som endabräda, men nu vart det ju två.</p><p></p><p>Helst skulle jag nog köpa en Swoard Dual, men de är ju inte gratis... :/ (samma gäller för super swede som ser ut att vara en riktigt fin bräda)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nordgren, post: 903768, member: 44831"] Andreas80: ...... Ni övriga, tack för responsen. Bataleon Undiskuped har jag kikat på den låter intressant, men det vore skönt att prova först, men det lär vara svårt gissar jag. Salomon Burner är en annan bräda jag kikat efter, men jag undrar om den har det skär och grepp jag är ute efter...?... Arbour A-frame ser fin ut, men 170 har 25,5 i midja vilket känns lite i minsta laget för mina 12or (jag tror att 26 är lagom).... synd dock. Skunk Apen hade jag som alternativ som endabräda, men nu vart det ju två. Helst skulle jag nog köpa en Swoard Dual, men de är ju inte gratis... :/ (samma gäller för super swede som ser ut att vara en riktigt fin bräda) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny pistbräda till 2012, men vilken?
Tillbaka
Topp